• abana
  • eucontabil
  • eucontabil
  • eucontabil

Servicii

AUDIT

  • audit statutar;
  • audit conform standardelor internaţionale;
  • rapoarte financiare;
  • consultanţă de specialitate.

EXPERTIZĂ CONTABILĂ

  • verificarea documentelor înregistrate în contabilitate;
  • expertize contabile solicitate de persoane juridice;
  • expertiză contabilă judiciară ca mijloc de probă pentru organul judiciar care a dispus efectuarea expertizei;
  • expertiză contabilă extrajudiciară pentru fundamentarea preliminară a acţiunilor adresate justiţiei, a acţiunilor de contestare a actelor de control administrative;
  • verificarea activităţii administratorilor;
  • întocmirea situaţiilor privind înregistrările şi plăţile impozitelor şi taxelor.

CONTABILITATE

  • înregistrarea în contabilitate a documentelor primare;
  • întocmirea jurnalelor de vânzări şi cumpărări;
  • stabilirea TVA şi întocmirea decontului de TVA;
  • întocmirea registrelor contabile şi a balanţelor de verificare lunare;
  • întocmirea ordinelor de plată pentru datoriile către bugetul de stat şi bugetul asigurărilor sociale;
  • calcularea obligaţiilor de plată către bugetul de stat (TVA, impozit pe profit, impozit pe dividende, etc.) şi întocmirea ordinelor de plată aferente;
  • întocmirea şi depunerea situaţiilor financiare, situaţiilor financiare anuale, fişelor fiscale, declaraţiilor fiscale şi a altor documente necesare în relaţia cu administraţiile financiare;
  • întocmirea şi depunerea declaraţiilor lunare către alte instituţii;
  • contabilitate financiară şi contabilitate de gestiune;      
  • asistenţă privind organizarea activităţilor de contabilitate primară;
  • contabilitate primara, obţinerea balanţelor de verificare lunare;
  • întocmirea registrelor de contabilitate şi a jurnalelor de contabilitate;
  • întocmirea şi contabilitatea ştatelor de plată, întocmirea ordinelor de plată către bugetul general consolidat, bugetele locale sau altă instituţie a statului;
  • întocmirea şi depunerea declaraţiilor privind obligaţiile de plată la bugetul de stat, CAS, CASS, fondul de şomaj, ITM şi a altor declaraţii fiscale conform legii;
  • analiza situaţiei datoriilor şi creanţelor conform informaţiilor din contabilitate; 
  • asistenţă în relatia cu organele de control ale statului privind situaţia patrimonială reflectată în contabilitate;
  • îndosarierea şi arhivarea dosarelor de contabilitate;
  • întocmirea rapoartelor de contabilitate cerute de managementul firmei;
  • calculul indicatorilor financiari conform informaţiilor furnizate de contabilitate;
  • analiza costurilor;
  • urmarirea clienţilor rău platnici, punctaje privind înregistrarea în contabilitate a datoriilor/creanţelor, înştiinţări de plată, somaţii, la cererea managementului firmei;
  • obţinerea de certificate fiscale de la Administraţia Finanţelor Publice;
  • înregistrarea situaţiilor financiare anuale la Oficiul Registrului Comerţului.

CONSULTANŢĂ CONTABILĂ ŞI FISCALĂ

  • organizarea şi controlul departamentului financiar-contabil;
  • consultanţă pentru efectuarea operaţiunilor de divizare, fuziune, lichidare;
  • consultanţă fiscală privind modul de aplicare a legilor de impozitare;
  • consultanţă privind operaţiunile contabile;
  • consultanţă privind întocmirea ştatelor de plată;
  • elaborarea rapoartelor financiare necesare pentru obţinerea de credite;
  • acordarea de asistenţă privind organizarea circuitului documentelor şi  politicile financiar-contabile;
  • consultanţă privind fiscalitatea la nivelul organizaţiei dvs;
  • consultanţă privind evitarea dublei impuneri a veniturilor;
  • instruirea personalului din departamentul financiar-contabil;
  • analiza, testarea şi evaluarea sistemelor informatice utilzate în activitatea financiar-contabilă;
  • soluţii privind maximizarea profitului şi minimizarea datoriilor către stat;
  • asistenţă în timpul controalelor fiscale;
  • informarea periodică privitoare la schimbările legislative;
  • verificarea modului de calcul a diferitelor impozite şi taxe;
  • cenzorat;
  • efectuarea diferitelor analize şi rapoarte finaciare (indicatori financiari, rentabilitate, lichidităţi, capitaluri etc.).

CONSULTANŢĂ FINANCIARĂ ŞI DE AFACERI

  • asistenţă pentru începerea unei afaceri;
  • întocmirea de planuri de afaceri şi studii de fezabilitate;
  • întocmirea bugetului de venituri şi cheltuieli;
  • analiza diferiţilor indicatori economici;
  • instruirea iniţială a personalului din departamentul financiar-contabil;
  • evaluarea afacerii din punctul de vedere al fiscalităţii;
  • recomandări privind politica financiară şi organizarea activităţii financiar-contabile;
  • studierea convenţiilor de evitare a dublei impuneri.

RESURSE UMANE

  • întocmirea ştatelor de plată şi depunerea lor la Inspectoratul Teritorial de Muncă (ITM);
  • înregistrarea contractelor de muncă, a deciziilor şi a actelor adiţionale la ITM;
  • înregistrarea societăţii şi a contractelor de munca la ITM;
  • întocmirea contractelor de muncă şi a oricăror modificari contractuale: acte adiţionale, decizii etc. şi înregistrarea acestora;
  • întocmirea, depunerea şi ridicarea cărţilor de muncă de la inspectorii ITM;
  • întocmirea ştatelor de plată, avansuri, lichidări, fluturaşi de salarii etc. cu asigurarea confidenţialităţii;
  • întocmirea fişelor de post;
  • calculul indemnizaţiilor de concedii medicale;
  • întocmirea şi eliberarea a oricărui tip de adeverinţe către salariaţi;
  • administrarea tichetelor de masă;
  • consultanţă în recrutarea şi selecţia de personal;
  • actualizarea electronică a registrului de evidenţă a salariaţilor;
  • consultanţă privind protecţia muncii;
  • întocmirea declaraţiilor aferente salariilor şi depunerea lor la instituţiile abilitate;
  • verificarea cunoştintelor şi instruirea iniţială a personalului din departamentul financiar-contabil;
  • ridicarea şi depunerea carnetelor de muncă.

ALTE SERVICII

  • consultanţă privind interpretarea şi aplicarea normelor juridice de drept comercial, financiar şi administrativ;
  • asistenţă la constituirea de firme noi, acte adiţionale, relaţia cu Registrul Comerţului;
  • întocmirea rapoartelor financiare, a planurilor de afaceri şi a studiilor de fezabilitate pentru obţinerea de credite sau finanţări;
  • asistenţă la organizarea departamentului financiar-contabil, a circuitului documentelor, a solutiilor şi sistemelor informatice şi instruirea personalului aferent;
  • informarea periodică privitoare la schimbările legislative care au tangenţă cu mediul economic;
  • Asistenţă pentru începerea unei afaceri:
    • asistenţă privind realizarea unei investiţii în România;
    • realizarea procedurilor de înregistrare fiscală;
    • întocmirea bugetului de venituri şi cheltuieli;
    • organizarea şi ţinerea contabilităţii.